ניהול בעולם הנדל”ן המשתנה – המיומנות של אושרי גבאי מאילת

יזמות, הוא תחום עיסוק שבא לידי ביטוי במגוון רחב מאוד של אופנים. יחד עם זאת, יש השפעה כמעט בלתי נגמרת ובלתי מוגבלת על כל מי שמעורב בפרוייקט, ברגע שבו היזם מחליט לקחת אחריות ולצאת לתהליך העבודה, בצורה מאורגנת. ולכן, רק היזמים  שיודעים איך לנהל את הפרויקט על כל שלביו השונים, בצורה ממוקדת מטרה ובאחריות, מצליחים להביא לידי ביטוי את כל הדרישות של הפרוייקט בצורה מדהימה. אושרי גבאי מאילת, הוא איש מקצוע שמצליח בכל פעם מחדש לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של עולם היזמות, והוא מביא הוכחות והצלחותיו, הלכה למעשה. אבל מה הם בדיוק התכונות הדרושות, והיכולות החיוניות שצריך להחזיק בתוכו יזם נדל”ן מצליח? אושרי גבאי וחברת ברקה השקעות ואחזקות, כאן כדי לספר.

תכונותיו המרכזיות של יזם – הכוח להצלחתו

אם יש שלוש תכונות מרכזיות שכל יזם נדל”ן צריך להחזיק, הן בוודאי:

  1. חתירה למצוינות – לא רק ברמה האישית, אלא גם ברמת שיתופי הפעולה הפוטנציאלים, התכונה של חתירה למצוינות כמו שהיא נתפסת אצל אושרי גבאי, היא עניין של איזון בין הבנת הדרישות לבין היכולות בשטח.
  2. נכונות ללמוד – אף על פי שאושרי גבאי הוא איש מקצוע מיומן ומנוסה בתחומו, הוא תמיד מוכן ללמוד ולהקשיב, לאנשים שנמצאים סביבו. כך אפשר לפתח את היכולות המקצועיות, אבל גם ליצור דיון אמיתי על שאלות מובילות בתהליכי העבודה.
  3. בחינה מעמיקה של הפרטים – אי אפשר להצליח בפרויקט נדלן מבלי להסתכל על הפרטים הכי קטנים והכי “שוליים”. רק כך מגיעה ההצלחה ושביעות הרצון של כל המעורבים בפרויקט.

ההוכחה הכי טובה שיש – ההתפתחות של העיר אילת

כל התכונות הללו, ועוד מגוון רחב מאוד של תכונות ייחודיות של אושרי גבאי, הן אלו אשר עוזרות לא להיות יזם נדלן מיומן ומנוסה במיוחד. עם פרויקטים כמו שאטו בר מסעדה, אושרי גבאי מצליח להמציא את עצמה מחדש בכל פעם ובה-בעת לתת ערך מוסף לאחת מהערים התיירותיות החשובות ביותר של מדינת ישראל. כך שכולם מרוויחים בסיפור הזה, וכולם מצליחים לראות את החשיבות של אושרי גבאי בתהליך.

צור קשר