תשומת הלב לאווירה – בנכסים הכי שווים של אילת

בכניסה לכל אולם אירועים, מועדון ובר בישראל אפשר לגלות עולם שלם מבחינה יצירתית, שמעביר אווירה כפי שחזה אותה היזם. גם בעיר אילת, אנחנו רואים יותר ויותר מוסדות ונכסים מסחריים שבהם היזמים רוצים ליצור אווירה, ולכן משקיעים כל כך הרבה משאבים ביצירת סיפור מסביב למועדון. הדוגמה הקלאסית והכי מוכרת כיום היא מועדון סלינה של אושרי גבאי באילת. אחד המועדונים הכי אטרקטיביים והכי מבוקשים בעיר, שהפך בשנים האחרונות למרכז בילוי מדהים, הוא פרוייקט שבו יש מחשבה על כל הפרטים הקטנים ביותר בתהליך העבודה. הייחודיות על סלינה באילת, היא תולדה של הניסיון המקצועי והמיומנות האישית של אושרי גבאי תפיק אותה ניתן לבחון מקרוב.

איך הפכה סלינה למועדון הכי נחשב בעיר?

  1. הברים היוקרתיים – המבנה והעיצוב של הברים בתוך מועדון סלינה, מאפשר למבלים והחוגגים להיכנס לרחבה ולהרגיש כאילו הם נמצאים במרכז האירוע כל הזמן.
  2. הרחבה תחת כיפת השמיים – אם יש חוויה אחת אמיתית שנותנת את הטון במועדון סלינה, היא האפשרות לרקוד תחת כיפת השמיים, בבריזה המרעננת והמגניבה של העיר אילת.
  3. המיתוג האקסקוליבי – כל מי שהגיע למועדון סלינה, יודע עד כמה מדובר על מועדון אקסקלוסיבי שנותן תחושה של ייחודיות, כבר מהרגע הראשון שבו אתם נכנסים לאזור המסיבה. זו היא חוויה שתלויה רבות במיתוג של הפרויקט, אשר מתחיל כבר בעבודת היזם המקורית.
  4. ההשקעה בשדרוג – מועדון סלינה, הוא מועדון שבוע חשיבה על כל הפרטים הכי קטנים של הנכס. בתהליך שדרוג מדהים, סלינה הפכה להיות במועדון הרמה הכי גבוהה בארץ, שנותן לכל מבלה את התחושה שהוא הגיע כאורח כבוד.

בחירה של אושרי גבאי – היא החלטה שמוכיחה את עצמה

היכולת של אושרי גבאי, לתת את הטון המקצועי שלו בליווי בתוך תהליכי ההקמה של נכסים מקצועיים ומסחריים בעיר אילת, באה לידי ביטוי בכל שלב של הדרך. אושרי גבאי, מצליח להביא לידי ביטוי איזון מושלם בין דרישות מקצועיות בתחום הנדלן, לבין יצירה של מענה אמיתי לדרישות תיירים אשר מגיעים לבלות בעיר אילת.

צור קשר